מיזוג רכבת להבים
מיזוג האוויר מבוסס על יחידה מטיפוס מארז 60 טון קירור אשר מותקנת על גג המבנה.
יחידה זו ממזגת את אולם הנוסעים באמצעות תעלות אספקת אויר אשר פרושות על גג המבנה.
תעלות האספקה הינם תעלות פח מגלוון הכוללות שלושה משתיקים אשר מיועדים למנוע רעשים מיותרים. הבידוד התרמי מטרתו לשמור על יעילות תפוקת המערכת.
יחידת המארז פועלת ע"י לוחית הפעלה הממוקמת במשרד המנהל ומוזנת מלוח המיזוג הנמצא בנישה הדרומית של התחנה , לוח המיזוג מזין גם את מסכי האוויר הממוקמים בכניסה, ביציאה ובירידה) מעבר תת קרקעי הפעלת מערכת המארז מתבצעת באופן ידני או דרך מערכת הבקרה.
בנוסף הותקנו מזגנים מפוצלים עיליים המיועדים למזג את החדרים הבאים: קופה, חדר מנהל, חדר בטחון, חדרי חשמל ובקרה.
המזגנים המפוצלים פועלים באמצעות שלט מקומי.
אוורור ופינוי עשן:
מערכת האוורור מבוססת על מפוח צנטריפוגלי אשר ממוקם על גג המבנה ויונק את האוויר משרותי הבנים ושרותי הבנות. בנוסף , בחדר הביטחון ישנו מפוח צירי AXIA ו- VENT.
מערכת פינו העשן מבוססת על שני מפוחים צירים: האחד ממוקם על הגג ותפקידו לפנות העשן מאולם הנוסעים בעת שריפה. והשני ממוקם במעבר התת- קרקעי , ומטרתו לפנות עשן מהמעבר התת קרקעי בעת שריפה.
סוג הפרויקט : מיזוג אוויר, אוורור
לקוח : רכבת ישראל